torstai 22. tammikuuta 2015

Geelilakkaus

Mä sain joululahjaksi Rion geelilakkaus tarvikkeet. Jouluaatosta lähtien mulla onkin kokoajan ollut kynnet laitettuna. Näissä kynsissä on neljä kerrosta lakkaa; pohja- ja päällyslakka, punaisissa kaksi kerrosta punaista ja glittereissä yksi kerros punaista ja yksi glitterlakkaa. Kuva on otettu pari päivää laiton jälkeen.
Geelilakkaus on täydellinen vaihtoehto tuon taaperon kanssa. Sillä normaalien kynsilakkojen totaalinen kuivuminen kestää tunteja ja aina niihin ehtii tulla jälkiä ennen kuin ne on kuivuneet kokonaan. Mulla nää geelilakkaukset kestää hyvänä reilun viikon. olen huomannut kehittyväni tässä, sillä ensimmäiset ei pysyneet viikkoakaan, mutta nämä tän hetkisetkin on olleet jo kaksi viikkoa. Ainoa ongelma on mun omat huonokuntoiset kynnet.
Aion hankkia jossain vaiheessa tippejä ja muita tarvikkeita, jotta voin tehdä kunnon geelikynnet. Haluankin kuulla ootteko te tehneet geelikynsiä led-uunilla? Onko eroa UV-uunissa tehtyihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)