keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Karkkikengät

saa nähdä mitä tapahtuu kun yritin ajastaa tän postauksen keskiviikolle klo 10


Tässä hieman onnistuneempia asukuvia kuin viime kerralla. Asu on muutaman päivän takainen kun piti mennä ystävän kanssa kaupungille kahvittelemaan, mutta jouduttiinkin sitten siirtämään seuraavaan kertaan.




Noista kengistä mun piti kertoo vähän. Voiko olla syötävemmän näköisiä tossuja? No ei! Ainakaan mun mielestä. Noi hankittiin viime syksynä kun oltiin mun ystävän/O:n kummitädin luona Espanjassa. Huonoa niissä on ainoastaan se etten raaski käyttää niitä kovin usein. Puhtaana ovatkin pysyneet kun käyttökertoja on varmasti alle kymmenen. Noi on niin siistin näköset tuolla valkean lumen keskellä kun ne oikein hohtaa. Loppuhehkutukseksi vielä kengistä; olin niin ylpeä niistä joskus Prismassa kun joku tuntematon nainen tuli koputtaman olkapäälle ja kehui kenkiä. Mulle ei oo ikinä ennen käynyt noin minkään vaatteen tai asusteen kanssa.



Toi neule on mun luottovaate, jos mikään muu ei oo hyvä niin vedän ton päälle. Se on monta vuotta vanhakin jo. Mikä on teidän luottovaatteenne?

Aurinkolasit Burberry
Takki Didriksons
Neule Gina Tricot
Toppi New Yorker
Farkut Pimkie
Kengät Nike
Hanskat Global accesories
Rannekoru Korumaailma
Laukku MyllyOutlet (Mänttä)





Näitä seuraavia hymykuvia ei kyllä tulis yhtään tylsemmän kuvaajan kanssa. Iso kiitos ja halaus vielä kuvaajalle. Tiedän että luet tän. ;)




2 kommenttia:

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)