lauantai 14. maaliskuuta 2015

Elämäni ensimmäiset

Moikka, kävin tiistaina ottamassa ensimmäiset ripsienpidennykset. Olin miettinyt niiden ottamista jo jonkun aikaa. Halusin, että pärstäni näyttäisi päivittäin vähän laitetulta. Mä kun en hirveästi meikkaa noin muuten. Enkä oikeastaan osaa edes kunnolla. Haluaisin niin päästä johonkin meikkikoulutukseen, missä opetettaisiin kaikki perusjutut. :D

Ripsien laittaminen ei ollut sellaista kuin kuvittelin. Jossain vaiheessa ripsienlaittaja sanoi, että "no niin nyt on jo kaksi ripseä". Ihmettelin kun en tuntenut mitään. Paitsi tietysti teipit silmissäni. Pystyyköhän sinä aikana edes puhumaan ettei liiku, mietin ennen ripsienlaittoa. Kaksi tuntinen kului kuitenkin aika nopeasti siinä kun höpöteltiin laittajan kanssa.

En halunnut näin ensimmäisellä kerralla kovin pitkiä tai paksuja ripsiä. Olenkin oikein tyytyväinen näihin. Mun mielestä ne näyttävät siltä kuin olisi kokoajan ripsaria. Ripsienottoa jarrutteli myös pelko herkän ihoni reaktiosta, mutta silläkään ei ollut mitään ongelmaa. Mietin myös ennen laittoa, miltä nämä tuntuvat. Mä kun en ole edes koskaan käyttänyt mitään tekoripsiä. Yhden ainoan kerran ystäväni laittoi ne mulle ja otin samantien pois kun tuntuivat niin painavilta. Näitä pidennyksiä ei kauheasti tunne. Tosin siitä ne huomaa, kun ovat välillä näkökentässä. Muuten oikein kivat näin muutaman päivän käytön jälkeen.

Tässä ennen-jälkeen -kuvat.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)