torstai 26. maaliskuuta 2015

Treenimotivaatio hipoo pilviä

Edit: tein tän postauksen jo toissapäivänä ja enkös tullut kipeeksi samana iltana. Tänään piti muiden alueen perhebloggaajien tulla meillä käymään, mutta sekin nyt sitten peruuntui. Toivottavasti tämä menee pian ohi, jotta pääsen takaisin sinne salille

Välillä treenikuulumisia. Mullahan oli siis jatkuvasti kesän jälkeen enemmän ja vähemmän taukoa ja motivaatio hukassa. Syksyllä se palasi hetkeksi ja sitten tuli muutto marras-joulukuussa. Oli raivostuttavaa aina miettiä salille menoa J:n työvuorojen mukaan ja viime kuussa sain vihdoin irtisanottua itseni Lady Linelta. Viihdyin siellä paremmin kuin hyvin, enkä olisi millään tahtonut vaihtaa yhden jumppaohjaajan takia, joka vaan on aivan huippu. Mutta sijainninkin puolesta halusin vaihtaa salia ja sellaiselle, jossa on lapsiparkki. Aloitin GoGolla viikon jäsenyydellä, jonka sain kaverilta kun hänelle se oli tarpeeton. Sitten liityinkin samantien jäseneksi tuon viikon jälkeen.


Tykkään siitä, että on vaihtoehtoja ympäri kaupunkia minne mennä treenaamaan. Kuitenkin eniten käytän Linnainmaan Expressiä ja Hermian salia. Express on reilun kahden kilometrin päässä ja ehdin lähtemään sinne vaikka O:n päikkärien aikaan vaikka J olisi ollut yövuorossa ja nukkuu. Hermiassa taas on lapsiparkki ja jumppatunnit. Jumppatunneilla olenkin nyt käynyt Lilan kanssa. En tykkää ihmisistä, jotka höpöttelevät keskenään koko tunnin ajan, mutta on mukavaa kun niillä pienillä hengähdystauoilla voi vaihtaa pari sanaa liittyen jumppaan. 


Viime viikon perjantaina tajusin, että OHO oon urheillut koko viikon joka päivä. Viikonlopun pyhitinkin sitten palautumiselle. Nyt on taas uusi viikko käynnissä. Toivotaan, että motivaatio pysyy taas näin korkealla pitkään. Nyt ei ole edes lapsiparkittomuus tekosyytä piinaamassa. Vaikka se nimenomaan olikin tekosyy, koska en ole O:ta vienyt parkkiin kuin kaksi kertaa tässä muutaman viikon sisällä. Hermian parkissa hän viihtyi hyvin pienessä tilassa, jossa oli vain pari muuta lasta. Hämeenpuiston salilla hän ei viihtynyt yhtään, koska tila oli iso ja siellä oli paljon muita lapsia. Hän oli halunnut vain kokoajan hoitajan syliin. Aionkin siis viedä häntä mieluummin Hermian parkkiin jatkossa. 


Jumpissa olen pysynyt vielä vanhoissa tutuissa, mutta haluaisin rohkaistua ja alkaa kokeilemaan muitakin kuin niitä tuttuja ja turvallisia. Esim. bodyattack kiinnostaisi ja olen pitkään miettinyt zumbaa tai sh'bamia, mutta oon auttamattoman huono pysymään mukana askelluksissa sun muissa. Kai se pitäisi vaan rohkeasti käydä muutaman kerran, jotta oppisi hieman ohjelmaa. Mun lemppari jumpat on siis pumppi ja balance. Ihan paras combo peräkkäin! Tosin en peräkkäin ole niissä ollut aikoihin. Nyt oon käynyt Lilan kanssa pumpissa ja kahvakuulassa.


Kuvitusta ei varmaankaan tarvi kauheasti selitellä. Muistin, että mulla ois ollut paljon enemmän kehityskuvia, muttei ollutkaan. Pitäisi saada nyt otettua useammin ja ottaa niitä tasaisin väliajoin.



Tässä seuraavassa kuvassa olen varmaankin pienimmilläni viime kesänä ennenkuin kesäloma venähti jne. Nyt tavoitteenani on saada lihasta enemmän ja kiinteyttää kroppaa. Olen varmaan aiemminkin sanonut, etten todellakaan ole mikään diettailija ihminen ja minun on vaikea pysyä erossa herkuista. Tosin vuosi sitten kun olin alkuhuumassa ja söin pääsääntöisesti melko terveellisesti ei mieleni tehnyt edes herkkuja. Pitäisi tähdätä siihen pisteeseen taas.



 Onko muillakin treenikärpänen puraissut näin kevään kunniaksi?

4 kommenttia:

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)