tiistai 10. maaliskuuta 2015

Treenivaatehyllyllä

Moikka, pahoittelut viime viikon hilkjaiselosta. J oli äijäporukalla Levillä, joten täytin meidän päivät kyläilyreissuilla ja iltaisin olinkin sitten aivan poikki. O myös nukkui taas tavallista huonommin ollessamme kahdestaan. Nyt kuitenkin talossa on taas miesylivoima ja minäkin saaan nukkua enemmän. Tämän lisäksi on pari muuta postausta työn alla.

Käytiin lauantaina Oltsun,  mun tädin ja serkun kanssa XXL:ssä. Tarvitsin seuraa sinne,  jotta pääsen sovittamaan vaatteita. Käytiin siellä jo maanantaina,  mutta J on niin hätähousu, etten mä kerennyt sovituskoppiin asti. Nyt onneksi serkkuni viihdytti/paimensi Oltsua kun hän sai itse kävellä pitkin kauppaa.
Mun tarkoituksena oli etsiä sieltä varastontyhjennysmyynnistä urheiluliivejä tai mun tilanteessa ehkä toppia. Mulle kun ei tuota rintavarustusta ole luotu niin en tarvitse liiveihin erityistä tukea.




Mun kriteerinä oli ohuet olkaimet,  jotta selkä näkyisi. Jep,  oon innostunut taas selän näkymisestä uuden tatuoinnin myötä. Mulla oli samanlainen hamstrauskausi ensimmäisen tatuoinnin otettuani.
Mukaani tarttui yhdet "liivit",  toppi ja shortsit. Vähän ylimääräistä mitä en olisi tarvinnut. Tosin näiden alle viidenkympin yhteishinnalla harvemmin saa tällaista määrää kuitenkin laadukkaita treenivaatteita. Tuo toppi lähti mukaan sen takia että siihen kuuluu itsessään liivit ja se oli kyllä tosi mukava päällä. Shortsit odottelevat kesää ja mahdollista juoksu innostusta. Viime kesänä etsin edullisesti treenishortseja tuloksetta,  nyt olikin pakko tarttua tarjoukseen.


Onneksi kehtasin olla nipo ja kysyin kassalla saako topista vielä lisäalennusta noiden tahrojen takia. Ja sain alennusta 25% jo alennetusta hinnasta.


Kiinnostaisiko teitä nähdä lisää treenivaatehyllyni sisältöä?

Lisäys, toppi pääsi tänään testiin kotitreenissä. Mulla ei ole aiemmin ollut Drop of mindfulnessin vaatteita (toppi ja liivit). Tykästyin kyllä, materiaali on mukavan hengittävää ja viileää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)