maanantai 27. huhtikuuta 2015

2/7

Treenit 7/7
Lihaskunto 3/3
Ryhmäliikunta 2/2
Lenkit 2/2

Salilla kävin kerran, tällä toisella viikolla. Muut lihaskunnot tein kotona. Painottuen vatsalihaksille sekä pakaroille. Kokeilin perjantaina ekaa kertaa bodyattackia. Ja huhhuh, tunnin keskisyke oli 165. Ja vielä eilenkin oli peppu kipee siitä hyppyjen määrästä. Attack jos mikä kuluttaa kaloreita. Tykkäättekö te siitä?

Edellisessä viikkokatsauksessa unohdinkin mainita siitä ettei herkuttelu ole vieläkään aisoissa. Muutosta siihen ei tullut tälläkään viikolla. En käsitä mitä tein vuosi sitten kun mun ei edes tehnyt mieli herkkuja. Painoon herkuttelu ei kuitenkaan ole vaikuttanut muutama satagrammaa on lähtenyt tässä oarin viikon aikana. Tosin mullahan ei mitään painonpudotustavoitetta olekkaan. Ennemminkin saisi tulla lisää lihasta ja sen myötä painoa.

Parannettavaa on siis edelleen salimotivaatiossa ja herkutteluissa.

Nyt on lähdettävä valmistautumaan kahvakuulailuun!
Kahvakuulassa oli aika rankka uus ohjelma
Viikon ainoa salitreeni
Attack on tehokasta, ai niin taisin mainita sen jo
Paloauton punainen pärstä attackin jälkeen 

2 kommenttia:

  1. Mitäs jos koettaisit korvata herkut vähän terveellisimmillä? Esim taatelit on tosi makeita tai muita kuivattuja hedelmiä, raakasuklaata tms? Tai vaikka sallia itselle iltapalalla aina 2 palaa tummaa suklaata niin sit on koko päivän jotain hyvää mitä odottaa :)

    Ja koska lihasta kasvattelet niin syöthän tarpeeksi paljon? :D Mulla oli pari vuotta sitten oikein urakalla projektina saada lisää muskelia ja ihan pt:n kanssa hommia tehtiin, piti syödä ihan koko ajan ja paljon :D Mut se toimi kyllä!

    Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä aika paljon syön :D niin pitäs yrittää korvata jollain. Nytkin on kyllä tummaa suklaata kaapissa. Raakasuklaasta en tykkää :o ja yhessä vaiheessa kuivatut aprikoosit oli parasta mitä tiedän. Nyt en vaan oo muitanu ostaa lisää :) kiitos paljon vinkeistä. :>

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)