lauantai 11. huhtikuuta 2015

Kuinka hyvin ne kesti?

Nimittäin ripsienpidennykset. Otin kuvat aina viikon välein näiden ottamisen jälkeen. Kolmen viikon kohdalla jatkeet alkoivat olla jo aika harvassa, kuitenkin niin että kehtasi vielä kaupungilla käydä. Jouduin vähän miettimään huollatanko näitä vai en. Kesäkuun alussa tahdon ainakin minulla olevan ripset, mutta myös toukokuun alussa on spessumpaa menoa jolloin olisi kiva taas näyttää huolitellulta. Tämän toukokuisen tapahtuman vuoksi päätin huollattaa näitä ja todennäköisesti kesäkin menee näiden kanssa.

Onko näissä ollut mun mielestä huonoja puolia? On, koska ei saa hangata silmiä. Oon kova hinkkaan silmiäni ja tässä on kyllä ollut opeteltavaa. Myös suihkussa unohtuu joskus kasvoja kastellessa, että ai niin hitto eihän näin pitäny tehä. Näistä pikkujutuista huolimatta ripsissä on enemmän plussia kuin miinuksia.

Sen pidemmittä puheitta ne kuvat:


Niinkuin tuostakin näkee mulla lähti ripsiä paljon enemmän vasemmasta silmästä ja sen todellakin huomasi viimeisen viikon. Huolto tehtiin siis vasta neljä viikkoa ja kolme päivää ekasta laitosta. Kaiken kaikkiaan nää pysyi mulla mun mielestä todella hyvin kun on kuullut paljon kavereilta kuinka viikon jälkeen näyttää jo rumalta ja toinen kävi huollossa alle kolmen viikon välein. Olen onnekas tästä hyvästä ripsientekijästä! :) Laitan vielä kuvaa silmät auki, eihän kukaan ihmisten ilmoilla ripsiään näyttele suljetuilla silmillä. :D


Tässä kolme viikkoa laiton jälkeen. Olen pahoillani rehottavista kulmista, joista halan taas paksummat.

Kuinka hyvin teillä pysyy ripsienpidennykset?


4 kommenttia:

  1. Onko nää tavalliset vai volyymipidennykset? :)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvin on pysyny :)! Miulla on nyt pitkästä aikaa volyymit, ripset on ihan must, helpottaa arkea huomattavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin kyllä oikein tyytyväinen kun pysy niin pitkään. Ja niin on kyllä kivat ku mä oon muuten tosi huono meikkaan nii kiva olla kuitenki laitetun näkönen :)

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)