torstai 9. huhtikuuta 2015

Kynsilakkakausi on täällä taas

Oon tosi kausittainen kynsienlakkaaja. Saatan olla pitkiä aikoja ilman ja sitten tulee taas pitkä jakso jolloin kynnet on kokoajan lakattuna. Nyt on taas ON-vaihde päällä. Sen aiheutti se, kun tilasin LR:ltä mulle täysin uuden tuttavuuden, nimittäin tuoksuvan kynsilakan. Levittäessä haju oli normaali kynsilakankäry, mutta kuivuttuaan lakka tuoksui kevyesti mansikalta. Ootteko te törmänneet jo tällaisiin tuoksuviin lakkoihin?




Tuosta tuoksuvasta lakasta mulla ei oo kuvia, mutta viime viikonloppuna yritin tehdä hauskaa pääsiäislakkaa. Se ei kuitenkaan loppujen lopuksi ollut  niin kiva kuin ajattelin, joten vedin sitten vaan kirkkaan geelilakan kynsiin.



Sitten maanantaina bongasin Lilan Instasta hauskan ja helpon lakkauksen ja vedin tämän sitten geelilakan päälle. Tosin mun värit on paljon ankeemmat, mutta tuli näistä silti ihan hauskat. Käytin Mavalan Liverpool ja New York lakkoja. Mun ja Mavalan suhde on ollut pitkä ja mulla on muutamia Mavalan lakkoja. Ne vaan on mun mielestä tosi helposti levittyviä ja kestäviä. Vihaan vaan normilakkauksessa aina sitä kuivumisen odottelua. Näitäkin varjelin lähemmäs kaksi tuntia ja silti niihin tuli jostain kangaskuvioita yms. joten vedin päälle vielä kirkkaan geelilakan. Mitäs tykkäätte?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)