keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Mummulassa

Kiva olla reissussa, mutta on kyllä kiva olla nyt taas kotonakin. Oltiin tosiaan pari yötä mun vanhemmilla. Ei oltukaan hetkeen ehditty sinne koko perheen kanssa. Oon kyllä löytänyt niin hyvän miehen kun hän viihtyy hyvin mun perheen kanssa ja auttaa kaikessa mahdollisessa. Nytkin kyläilyn päätarkoitus oli J:n apu puuhommissa ja niitä nuo muut tekivätkin jonkun verran.



Parasta näissä kyläilyissä on yhteiset ruokailuhetket, pelit ja O:n hoitoapu. Yhteiset ruokailuhetket jäävät meillä arkena kovin vähiin J:n vuorotyön vuoksi. On niin mukava istua isolla porukalla kaikki yhdessä pöydän ääreen. Ja meillä on tapana pelata aina jotain, joko syömisen yhteydessä tai sen jälkeen sekä iltaisin. Yleisimmät pelit ovat yatzy ja ristiseiska. Tällä kertaa pelasimme myös Scrabblea ja Sellaista sattuu!. Tuo sellaista sattuu on aika hauska koko perheen peli. Ootteko muut pelaneet koskaan? Ja Scrabble oli tällä kertaa erityisen kiva, koska mulla sattui sujumaan sanojen muodostus erikoisen hyvin. psst... oon maailman huonoin häviäjä :D



Tää ei ollut kyllä se paras hetki


Kotikylän vierailulla ehdimme käymään joka päivä myös O:n isomummulla ja näkemään paristi lapsuudenystävää kenen kanssa ollaan lähennytty uudelleen lapsien myötä. Hän on kyllä tärkeä ystävä vaikka liian harvoin nähdäänkin. Hänen kanssa on leikitty barbeilla ja toilailtu teininä. Ja nyt me ollaan jo mukamas aikuisia ja meillä on omat lapset. Hassua.



Joka kerta kun käydään mun vanhemmilla pakotan mun pikkusiskon "kampaajantuoliin". Tykkään todella paljon laittaa toisten hiuksia ja siskoni hiukset ovat aivan ihanan pitkät. Selaan aina Pinterestistä kaikkia uusia ideoita, joita kokeilen hänelle. En malta odottaa veljemme kesällä olevia rippijuhlia kun saan tehdä kunnon prinsessakampauksen neidille. Mun haaveammatti on nuorempana ollut kampaaja. Ehkä vielä joskus.




Lähipäivinä luvassa postausta mm. siitä kuinka ripset kestivät ja kynsijuttuja. Stay tuned! Loppuun vielä se hehkein olotila kyläilyreissulta.


3 kommenttia:

  1. ihania kampauksia osaat tehdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kiitos, tykkään kovasti tehdä niitä :)

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)