keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

#ootd

Viime lauantaina pääsin lähtemään äitini ja kummitätini kanssa heidän serkkunsa valmistujaisiin. Olin innoissani juhlista sillä siellä oli sukulaisia, joita en ollut nähnyt vuosiin. Valehtelematta yli viisi, ehkä jopa kymmenen vuotta, oli ehtinyt vierähtää edellisestä tapaamisesta. Intoa piukassa olin myös siitä kun oli syy pukeutua hieman juhlavammin. Kyllä, minulle tämäkin asu on juhlavampi, toisille varmasti ihan arkinen yhdistelmä. "Jakkuna" pääsi toimimaan tuo ihanan vaaleanpunainen tekonahkatakkini, jota hehkutin Oi kesä tule jo! -postauksessa. Toppi on itseasiassa samanlainen kuin minulla oli edellisissä asukuvissa mustavalkoraidallisena. Tätä mustaa kuitenkin lainasin naapurilta, kiitos siitä! Kengät lainasin myös pelastavalta enkeliltä. Tosin nämä kengät minun on kotiutettava omaksikin jos tulee vastaan jostain H&M:stä. Maailman parhaat jalassa! Sanon minä joka valittaa korollisista kengistä yleensä tunnin jälkeen. Nämä teki mieli laittaa jalkaan vielä aamullakin. 

Mitäs tykkäätte asusta?


Kuvissa mun pituus ei ehkä näy, mutta kyllä sain monia ihmetyksiä aikaan pituudellani. Noiden kenkien kanssa mittaa taisi olla lähemmäs 190cm. Vaikken ihan mallien mittainen olekkaan niin nuorempana pituuteni ahdisti joskus. Nykyään tykkään siitä ja olo on kyllä paljon itsevarmempi korkojen kanssa. Ehkä tämä naiseuteni täältä on pikkuhiljaa kuoriutumassa.


Housut, kaulakoru ja korvikset (samanlaiset kun kaulakoru) Seppälä
Takki Bershka
Paita Vero Moda
Kengät H&M
Kello Bijou Birgitte
Rannekorut Pieces?


6 kommenttia:

  1. Määhän sanoin että on ihan parhaat kengät !! Nyt vähän pelottaa että "unohdat" palauttaa ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ihan taivaalliset tällaselle tennari-ihmisellekkin! Äläs nyt, laitan heti viestiä ja sovitaan palautuksesta :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos mä kans tykkään tästä tukasta paljon suoristettuna :)

      Poista
  3. Tulin kurkkiin blogiasi Lilan kautta! Ihana jakku! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu :) joo tää on kyl kiva vaikkei se jakku oo vaan tekonahkatakki. Odotan kesää että sille tulee enemmän käyttöä :)

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)