perjantai 12. kesäkuuta 2015

Bogota Junior Pusero


Tää asu on jo viime viikon alulta ja siitä asti pysynyt kamerassa kun oltiin mummuloissa yli viikko. Edellisenä tiistaina lähdettiin ja eilen tultiin vasta kotiin. Huolestunut ilmeenikin johtui varmaankin pakkausstressistä. Vihaan pakkaamista yli kaiken, varsinkin tällaiselle pidemmälle reissulle.

Asussa taas nämä mun Madridista ostamat farkut, jotka on käytössä kyllä enemmän kuin usein. Niin mukavan rennot ja just mun tyyliset. Musta alkaa todenteolla kuoriutua se korkkarinainen näiden H&M:n kenkien kanssa. Näitä samanlaisia kenkiähän lainasin ystävältäni pari kuukautta sitten tässä postauksessa. Ja kerrankin onni potkaisi oikein kunnolla kun Madridissa toisena mentiin H&M:lle ja siellä ne odottivat minua, viimeinen pari, mun kokoa ja vielä alessa. Voiko parempi tuuri käydä? Paita on Pomp De Luxin siis lastenvaate, mutta mun mielestä se istuu riittävän hyvin, jotta kehtasin sen itselleni ostaa. Koskahan on viimeksi ollut 152 senttisiä vaatteita mun päällä? :D

Paita Pomp De Lux
Farkut Pimkie
Kengät H&M
Takki Vero Moda
Kello Bijou Birgitte

Miten toimii lastenvaate aikuisen päällä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)