lauantai 6. kesäkuuta 2015

Wedding outfit


Tässä asussa mä juhlin tänään J:n veljen häitä, toivottavasti hieman lämpimässä kelissä kuin kuvaushetkellä. Pyysin Lilaa kuvaaman tän mun hääasun ennen juhlia, ennakoin ja sain varmemmin hyvät kuvat. Sääherra ei tosin ollut suotuisa kuvauspäivänä. Maanantaina kiiruhdin suoraan kampaajalta Lilan luo vaihtamaan vaatteita. Ulkona lämpötila taisi olla 12 astetta, tuuli oli kova ja satoikin jonkin verran. Ei anneta sen häiritä kuitenkaan!

Mekko Okeysi
Jakku(?) Seppälä
Kengät Sfera
Kaulakoru Bijou Birgitte

Kuvat ja meikki Lila





Mitäs sanotte asusta?

8 kommenttia:

  1. Ihana mekko! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, joo toi väri mätsää hyvin mun tukan kanssa mun mielestä :)

      Poista
  2. Tuo mekko on niin kaunis ja sopii sulle todella hyvin. Itseänikin himotuttaa nyt tuolallaiset pastellisävyiset vaatteet, mutta en osaa niitä käyttää, hö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä kiva ja edullinen löytö Madridin reissulta. Ei mullakaan kauheasti ole pastellisävyisiä vaatteita. Rohkeesti vaan päälle! ;)

      Poista
  3. Oi nätti mekko! Tykkään tuosta väristä tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mä kans tykkään, ei näytä ees iho niin kalpeelta tollasen vaaleen värin vieressä :)

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)