sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Trench Coat








Käytiin kuvaamassa tää asu Lilan kanssa jo jonkin aikaa sitten. Oikeastaan koko asu oli käyttämätöm. Takki uusin löytö H&M:ltä 85% alella. Oon jo jonkin aikaa halunnut tällaista trenssiä ja tämä oli oiva löytö, koska takki ei kuitenkaan oo niin mun tyylinen, että se olisi paljon käytössä. Tällä hetkella istun kyllä tämä takki päällä ja odotan ystävääni noutamaan minut Ideaparkkiin shoppailureissulle. Täytyy laittaa vielä Instaan todistusaineistoa kun oon kotioven ulkopuolella tämä trenssi päällä. Sillä saattaa vielä hyvinkin käydä niin että vaihdan lennosta tuttuun ja turvalliseen nahkatakkiin.

Paidan ostin jo ennen Madridin reissua, mutten ole saanut sovitettua sitä minkään alaosan kanssa. Nyt se kuitenkin istui ihan ookoosti Me&i:n melko korkeiden shortsien kanssa. Ne on myös hankittu alella eräältä jälleenmyyjältä. Sandaalit tarttui mukaan yllättäen Madridista. 

Vähän epäröin tätä asua, mutta kyllä nuo shortsit taitaa tehdä asusta riittävän rennon mun tyylille. Ja ai vitsi, että ootan tän tukan kasvavan vielä muutaman sentin, jotta se ylettyy kunnolla pikkumyy-nutturalle. Mulla ois aina nuttura päälaella jos siihen ei tarvitsisi pinnejä, lettiä ja kiloa hiuslakkaa.

Takki ja paita H&M
Shortsit Me&I
Sandaalit Bershka

kuvat Lila

Mitäs ootte mieltä trenssistä? Istuuko se mun tyyliin?


Instasta millaisessa asussa trenssi on tänään

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti, mä kans tykkään niistä. Kunhan tulis enemmän niitä shortsi-/hame-/mekkokelejä niin käyttäisinki enemmän :D

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)