perjantai 16. lokakuuta 2015

Tummaa, vaaleaa, lyhyttä, pitkää?

Mulla on jäätävä tukkakriisi eikä hajuakaan siitä mitä tälle tekis? Yllättäen näin syksyn tullen tummempi väri olisi kiva. Nyt myös lyhyempi tukka himottaisi. Juurihan olen tätä saanut edes vähän kasvatettua. Ja aina kun sen leikkauttaa niin kaduttaa. Kohta tulee viisi vuotta siitä kun leikkautin mun tähänastisista pisimmän tukkani. Sen jälkeen on ollut lyhyttä ja lyhyempää. Pitkää mä aina kasvatan, mutta jossain vaiheessa kyllästyn odotteluun ja nipsnaps taas lyheni reilusti.

Tummalle mulla ei oo oikeastaan muuta estettä kuin se etten saa siihen sotkettua enää pinkkiä. Oon menossa parin ystävän kanssa huomenna iloveme messuille ja siellä on tarjouksessa biozellin colormaskit. Haluaisin jonkun kirkkaanpunaisen ja ruskean. Sillähän tästä värjäysongelmasta pääsisi aina lyhyeksi aikaa. Mutta tummempi colormaski ei taida moneen värjäyskertaan riittää kun tätä pituutta on jo jonkun verran. Tummempi mulle kai loppujen lopuksi sopisi paremmin kuin tämä vaalea.

Onneksi (tavallaan) tällä hetkellä ei ole rahaa mennä kampaajalle, joten päätöstä ei tarvitse juuri nyt tehdä. Silti se rassaa. Varsinkin maantien harmaa tyvikasvu ja kuivat latvat. Mitä jos sittenkin kasvattaisi oman värin takaisin? :D Viime kerrasta taitaakin olla abauttiarallaa 12 vuotta.

2 kommenttia:

  1. Oma väri on paras ja helpoin! Mää oon niin tyytyväinen että oon kasvattanut oman värin takas :) ja siihe saa eloo radoilla ja sävytteillä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvänä vaihtoehtona mullakin tällä hetkellä. Mutta siihenkin menee niin pirun kauan. Arvaa jaksanko oottaa? :D

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)