maanantai 15. helmikuuta 2016

Tajunnanvirtaa yläilmoista

Istun lentokoneessa, olen herännyt erittäin epätavalliseen aikaan, jo ennen kuutta. Olen väsynyt mutta kiitollinen. Monestakin asiasta. Tässä tilassa, paksuna, tämä yllättävässä tilanteessa pintaan tullut tunne vetää hymyn korviin ja miltei vetistelen itsekseni kanssamatkustajien kanssa.

Ai mistäkö olen kiitollinen? Monestakin joista voisin muutaman mainita tässä.
Tämä matka; olen siis aivan pian Madridissa ystäväni luona. Olen kiitollinen kun minulla on lapsellisena ihmisenä tähän mahdollisuus.
Korvat; tämäkin liittyy tähän matkaan, joku saattaa muistaa viime keväältä lentokoneessa kohdatun hirveän kivun korvien kanssa. Tällä kertaa nousu oli melkein kivuton. Tästä todella olen kiitollinen, vaikkakin vielä on laskeutuminen edessä ja se kipu voi vielä yllättää. Pitäkää peukkuja.
Lapset; kiitollinen olen kun saan olla äiti maailman suloisimmalle pienelle miehelle, oikeastaan kahdelle. Sillä reilu viikko sitten saimme tietää kesäkuisen tulokkaan olevan  poika myöskin.
J; vaikkei parisuhde aina ole ruusuilla tanssimista olen isosti kiitollinen tuosta isostakin miehestä kaikkine pikku vikoineen. ;) Tätä kiitollisuutta pitäisi muistaa myös osoittaa useammin.

Siinäpä ne tällä hetkellä mielessä olevat onnellisuuden palaset.

Ps. Koneen wifillä en saa mitään kuvitusta tähän.

4 kommenttia:

  1. Ethän ollu kipee viime lennolla? Tai ees pikku nuhassa? Sillon se on kuulemma vaarallistakin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinhan mä pikkunuhassa, niinku nytkin. Onneks painetta tasaavat korvatulpat autto tällä kertaa.

      Poista
  2. Miula on kanssa yksi kauhujen lento korvien kanssa takana, mutta mystisesti ei mitään koskaan sen jälkeen enää :o Kummia juttuja! Enkä muistaakseni ollut edes kipeä silloin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas on sattunu sen viime kevään lennon jälkeen hisseissä, mäissä ja sukeltaessa. :/

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)