lauantai 5. maaliskuuta 2016

Kauneuskysymyksiä



Välillä löydän itseni kylppärin peilin edestä meikkaamasta, ihan tavallisena arkipäivänä. Se ei sovi kyllä mulle yhtään. Mä oon aina ollut se arkimeikitön tyttö. Enkä oo edes aina meikannut spesiaalimpiinkaan menoihin. Saati sitten päivänä, jonka vietän erotiikantappajakotirytkyissä tai ulkoiluvaatteissa välillä kotipiha ja lähikauppa.

Tänään arkimeikkiini kuului vain BB-voide, ripsari ja kulmien ehostus. Joinakin päivinä innostun ja jaksan käyttää poskipunaa ja peittää tummat silmänaluset. Mä niin haaveilen ottavani pian taas ripsienpidennykset, en tiedä tulisiko mun tehtyä tälle pärställe mitään taas jos olis räpsyttimet. Ei niitä osaa kaivata kun peiliin katsoo, mutta voi luoja kuinka kaiholla katselen itsestäni kuvia ripsien kanssa. Kyllä ne vaan suuren eron tekee. Ripset taitaakin olla seuraava pienempi säästökohteeni.

Mistäköhän tämä arkimeikkaaminen on saanut alkunsa. Olenko jo niin mökkihöperöitynyt etten jaksa katsoa omaa peilikuvaani enää naturellina vaan on mukavempi hiukan freesautua? Jääköhän tämä pienikin kaunistautuminen tekemättä kesällä kun on kaks jäbää hoidettavana. 

Niin ja vielä yks kauneusongelma, mulla on ollut jo pidemmän aikaan mielessä etuhiukset. En kuitenkaan tiedä katuisinko niitä viikon tai kuukauden päästä. Todennäköisesti. 

Onko siellä muita jotka on yllättäneet itsensä meikkaamasta ihan tavallisena kotipäivänä? 
Ois ihana kun ois joku joka on haaveillu otsiksesta ja on sen toteuttanut, kaduttiko?


2 kommenttia:

  1. Mää meikkaan nykyään aina vaan kun on aikaa :D että vaikka olis vaan kotona yksin. Otsis on kyllä aina paha kun ei tiedä.. Mää yleensä kadun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kyllä jää viimeseks hommaks jos on kiire. Mutta mihinkäs mulla kiire ois kovin usein :D Joo mäkin luulen että katuisin ja yritin kattella facesta vanhoja kuvia joissa mulla on otsis. Mun kasvot näyttää tosi paljon pyöreemmiltä (tosin ne on ehkä muutenki noissa kuvissa ollu pyöreemmät kun on noita kilojaki ollu), ainaki paksummalla otsiksella. En tiä sit jos leikkauttais sellasen kevyemmän. ääh..!

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)