keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

MMM = Me&i, muutto ja maha


Hassusti kurtussa oleva mekko, liian kirkas auringonvalo ja väsynyt naama. Ne mä nään näissä kuvissa, toivottavasti te näätte positiivisemmat puolet. 

huivi, mekko ja housut Me&i
takki Vero Moda 
kengät Nike 

Tässä asussa on kaikki tämän kauden miikkarit, joita kotiutin itselleni. All day pantsit lähti tilaukseen jo alkukaudesta ja onkin olleet paljon käytössä, venyy edelleen hyvin mahan päälle. Long t-shirt dressin tilasin vasta maaliskuussa kun pidin itse kutsut ja huivin sain emännänlahjana. Uskokaa tai älkää, en ollut ajatellutkaan noita kenkiä asua suunnitellessani. Eteiseen mennessäni Niket pomppasi silmiini kenkähyllystä ja nehän mätsää täydellisesti ton huivin kanssa!

Nää kuvat on viime perjantailta kun olin menossa mun tädin kanssa puutarhamessuille. Jep, olisi todellakin kiinnostanut enemmän samaan aikaan olleet lapsimessut, mutta se väenpaljous ja vararikko ei niinkään. Mä en todellakaan ole mikään viherpeukalo, mutta sain kyllä muutamia hauskoja DIY-ideoita messuilta. Saattaa olla, että tulette niitä näkemään uuden kodin ja oman pihan myötä.

Siinä olikin sopiva aasinsilta muuttoon. Se on tasan viikon päästä ja täällä ei todellakaan näytä siltä. Oikeastaan olen liian väsynyt edes stressaamaan asiasta. Eiköhän se tavaroiden pakkaaminen ole kuitenkin nopeampaa kuin purkaminen ja järjestely sitten uudessa asunnossa. J:llä alkaa sopivasti perjantaina vapaat, sitten yhden päivän lasten-/koirienhoitokeikan jälkeen aletaan pakkailla oikein tohinalla. O:lla on vielä sopivasti kaksi kerhokertaa alkuviikosta, jolloin ei varmastikkaan tarvitse keksiä tekemistä itselleen kerhon ajaksi. Keskiviikkona saadaan sitten avaimet uuteen kotiin ja aletaan vauhdilla roudaaman tavaraa, sillä jo perjantai aamuna startataan kohti Tallinnaa, minä, J, mun täti ja hänen mies. Oi Vapiano olen niin odottanut jälleennäkemistäsi joulukuusta saakka! :D

Tekstin sisältö on jo niin sekava, että eiköhän tungeta tähän vielä viimeisimmät raskauskuulumisetkin. Tää paksuna olo alkaa olla jo aika puuduttavaa. O:n odotusaikana en kärsinyt liitoskivuista ollenkaan ja nyt se varmaan kostautuu. Housujen ja sukkien  pukeminen on vaivalloista ja kivuliasta. Kävelenkin varmaan pian kuin ankka. Pari päivää sitten oltiin kävelyllä koko perhe ja puolentoista tunnin lenkistä puolet J joutui kuuntelemaan mun vaikerrusta. Puolessa välissä oltiin kyllä bussireitillä, mutta seuraavan bussin tuloon oli tietty melkein puoli tuntia niin mä kävelin hammasta purren. Vielä eilenkin kävely teki hiukan kipeää. Yöllä en voi kääntää kylkeä heräämättä ja usein joutuu heräämisen myötä toteamaan myös pissahädän. Päivällä myös liika pystyssä oleminen on ikävää, ei satu mutta maha alkaa ahdistamaan ja pitkin päivää on makoiltava hetken aikaa. Toivon hartaasti edes väsymyksen vielä helpottavan rautakuurin myötä. Raskausvaivojen lisäksi mulla on ilmeisesti jotain allergisia oireita silmiin sattuu, nenässä poreilee ja nenäliinoja kuluu. Huh mikä valitusvirsi, tasan kahdeksan viikkoa laskettuun, toivottavasti ei täyttä kymmentä synnytykseen. 



Taidanpa mennä O:n viereen hetkeks päikkäreille... Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)