maanantai 30. toukokuuta 2016

Katse syksyssä

Kesä on vasta aluillaan ja syksyyn on ihanan pitkä aika vielä. Odotan silti kovasti syksyä ja hikisiä salitreenejä. Ikävä salille on kova. Ja joo kyllähän siellä ois voinu raskaanakin käydä, mutta ei näiden liitoskipujen kanssa. Ja ilman kipujakin treenaamisessa olisi joitain rajoituksia ollut. Enkä raaskisi maksaa kuukausittain isoa summaa, salijäsenyydestä josta en saanut enää niin paljoa irti. 

Mun piti tulla vaan iloisesti kertomaan tämän päivän alelöydöstä, mutta kuvia valitessa turvonnut ulkomuotoni alkoi ahdistaa. En tiedä onko vika kuvissa vai peilissä, mutta rehellisesti sanottuna en näe noin turvonnutta kroppaa peilin kautta. Kuvissa näen itseni sen sijaan paljon isompana. Näin on käynyt jo pari kuukautta. Toivon todellakin, että tämä on vain loppuraskauden kerryttämää nestettä kropassani. Tai vielä parempi olisi kun turvotus olisi oman mielikuvitukseni tuotetta. Niin järkkyjä noi kuvat oli mun mielestä etten löytänyt kuin yhden julkaisukelpoisen.


Tarkoitukseni ei ollut tulla valittamaan raskauskiloistani vaan tosiaan iloitsemaan tästä mekosta. Se löytyi tänään H&M:n alerekistä, yksinumeroisella hinnalla ja koossa 36! Ja se mahtuu mun päälle tän mahan kanssa! Mulla oli puoli tuntia aiemmin ollut hirveä kesävaatekriisi kun oltiin lähdössä kauppaan. Nyt oon oikein ilonen ja luulen pärjääväni pakotan itseni pärjäämään synnytykseen saakka tällä vaatevarastolla. Alesta lähti mukaan myös mama-osastolta shortsijumpsuitti, saa nähdä pääseekö se blogiin saakka.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)