torstai 22. syyskuuta 2016

Treenit maistuu


Yhteistyössä Fitverstas

Nyt on toinen viikko treeni- ja ruokaohjeistusten noudatusta menossa. Ekat päivät meni tosi nopeesti ja ohjeita lukiessa. Viime viikko hujahti nopeasti. Aika tuntui riittävän vain syömiseen, ruokien suunnitteluun ja miettimiseen kuka ne ruuat tekisi ja missä välissä.

Tällä viikolla alkoikin jo ruuat, tai lähinnä proteiinit, tökkiä. Treenit sen sijaan luistaa vielä viime viikkoakin paremmin. Mä tosiaan sain Fitverstaalta yhdisteltäväksi fitband, fitball ja hiit ohjelmapaketit. Täältä löytyy kaikki Fitverstaan edulliset ohjelmapaketit.Näiden lisäksi sain bikinin ruokaohjeistuksen, pikkuisen muokattuna imetystä ajatellen. Treeneihin sain myös lisäohjeita koskien vatsalihasliikkeitä. Mä toteutan nyt vuoroviikoin fitband ja fitball ohjeita ja otan lisäksi hiittejä kun siltä tuntuu.

Eka viikko meni vasta totutellessa ja tuntumaa hakiessa. Kuminauhan kanssa joutuu vähän hienosäätämään niin ihan kaikkia liikkeitä en ekalla yrityksella saanut tuntumaan. Sen sijaan tän viikon jumppapallon kanssa tehtävät treenit on menneet just sinne minne on pitänytkin. Tänään oli niin kova treeni, etten meinannut sen jälkeen saada vettäkään alas kun heikotti. Olin ihan unohtanut miten hyvä fiilis tollasen treenin jälkeen on.

Nyt pitäis vielä saada ruokailut mallilleen. Mulla ei meinaa tunnit riittää kaikkien aterioiden syömiseen ja protskut tökkii. Otan ens viikon tavotteeks ruoka-ajoista huolehtimisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)