sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Kuvista ja niiden vierestä


Viime sunnuntaina puin tällaisen asun kun lähdin A:n kanssa kyläilemään. Asu ei ollut mitenkään tarkasti mietitty, mutta peilistä katsoessa huomasin asun näyttävän aika kivalta. J otti muutaman kuvan sitten tossa takapihalla. Mun pitäs löytää tästä läheltä joku kaveri joka ois innostunu ottaan näitä kuvia niin ei tarttis J:n pitkin hampain räppästä paria kuvaa vähän sinne päin.

takki Vero Moda
paita H&M (fb-kirpparilta)
koru By Pinja
housut Freddy
kengät Converse 


Harmittaa vietävästi kun monet ihanat kuvat jää ottamatta kun kamera ei oo kokoajan kädessä. Onneksi näistä myöhästyneistä kuvista kuitenkin palautuu mieleen se hetki, joka oli tarkoitus tallentaa kamerankin muistiin. 


Hajuherneen kukkia omalta pihalta vein ystävälle. Ystävälle kuka halusi tukea mun ruokavaliota ja teki itse terveellistä riisisuklaata kahvin kanssa. Tosin mun ruokavalio ei oo kyllä ollut kovin pilkun tarkka. En älyttömiä oo herkutellut, mutta jos oikein on tehnyt mieli niin oon syönyt jotain pientä herkkua. Parempi näin jos se pitää mut paremmalla mielellä. Oon niin väsynyt tästä kolmen kuukauden heräilystä, etten halua aiheuttaa itselleni enempää stressiä pienten herkkujen takia. Tärkeintä mulle on että oon pitänyt treeneistä kiinni ja saanut niistä hyvää oloa. Huomenna aionkin mennä tekemään treenin salille. Vitsit miten ihanaa! Ei tarvi välillä vaihtaa vaippaa, imettää tms. 

Oon kyllä ollut todella tyytyväinen näihin Fitverstaan ohjelmapaketteihin. Erityisesti Fitball treenit on uponneet ja paikat on olleet jumissa. Kannattaa käydä kurkkaamassa kaikki ohjelmapaketit varmasti löytyy jokaselle jotain ja edullisesti! Luulenpa itekkin hankkivani heiltä jatkossakin ohjelmapaketteja. Myös sellaseen liitetty seurantapaketti kuulostais mulle hyvältä. Ehkä tulevaisuudessa kun pikkuvauva-ajan väsymys on kunnolla selätetty.


Tällä viikolla oon myös pitkästä aikaa virkannut itelle. Kesällä meille muutti toi korituoli ja siitä saakka mun on pitänyt virkata sen alle matto joka mätsää tuon isomman kanssa. Eihän siihen mennyt kuin reilut kolme kuukautta. Virkkausprojekteja on monia odottamassa. Tänään voisin vielä yhen pikku pussukan tehä kylppäriin.

Ajatukset pomppii sinne, tänne ja tonne. Sata asiaa pitäis tehdä ja mä tuijotan tätä liian kirkasta läppärin ruutua. Nyt siis on aika mennä iltapalalle ja äkkiä nukkumaan. Toiveissa ois nukkua koko yö. Pääsis virkeenä uuteen viikkoon ja treenien pariin.

yhteistyössä Fitverstas

2 kommenttia:

  1. Pitäisikin joskus järkätä kuvaustreffit, tuli mieleen kun viikonloppuna oltiin siellä teilläpäin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep täällä kun toi mies ei oo niin innokas ottamaan kuvia. Ja saa vääntää rautalangasta miten pitäis kuvata :D

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)